Glädje hittar man hos sina hjältar.

Man hittar glädjen i olika sammanhang. Sin egen glädje kan man hitta på sitt eget ställe. Dit du alltid kan gå när du behöver få dra på smilbanden. Där du är garanterad att få le. Eller till och med ännu bättre - skratta. Hos dig fick jag alltid le. Eller till och med ännu bättre - jag fick alltid skratta. Älskade pappa. Jag har turen som har flera ställen dit jag kan komma och le och där jag får skratta. Det är naturligt. Det är ärligt. Det är fantastiskt. Familj. Vänner. Skolan. Djurgården. Det är hjärta. Det är vinnare. Det är hjältar. Dom tar fram det jag många dagar tror är omöjligt att få fram. Det som jag inte tror finns längre när jag vaknar varje morgon. Men det finns där. Tack vare alla minnen och allt jag får vara med om nu. Tack vare alla mina hjältar. Hoppas dom vet det.
Du är en hjälte för all framtid. Världens starkaste hjälte.


Kommentarer
Postat av: Linna

jag har läst en massa i din blogg nu. jag tycker du skriver så himla fint och verkligen från hjärtat! ♥

jag började gråta igår när jag läste. samtidigt som jag sörjer med så kan jag inte ens föreställa mig att förlora min pappa. att förlora min farfar var det värsta nog för vi var verkligen nära. vet att man inte kan jämföra sorg alls.

usch bara massa pladder. hör av dig om du vill. kramar Linna

2011-01-25 @ 11:43:17
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0