Du är en stor del utav våran grund.

Hej världens bästa pappa.

Vi och killarna är hemma från cupen nu. Jag stod där du alltid har stått - i båset. Som tränare. Som coach. Hade din roll. Lever som du. Det är underbart. Och jag vet med all säkerhet att du hade varit minst lika stolt som jag och dom andra är idag. Vi vann guldet, pappa. Jag tänkte på dig när vi var som gladast. När vi alla var som gladast tillsammans. Alla tränare. Alla killar i laget. Alla föräldrar. Det finns ingen annanstans än i ett lag som du kan få känna känslan av en vinst. Eller förlust. För man gör det tillsammans. Precis som vi alltid har gjort med varandra - du, jag, mamma och Johan. Det är en häftig känsla, eller hur? Jag är säker på att Johan tänkte på dig också under matchen. Tankar till dig när man måste fortsätta kriga. Inte ge upp. Tålamod. Du har gjort oss till dom vi är.
Du är i mina tankar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0