Mitt livslånga hål.

Hej himlens klaraste stjärna!

Idag fick jag ännu ett bevis på att jag inte är ensam. Jag är omringad av helt fantastiska människor hela dagarna. Dom får mig att le mitt bredaste. Dom kramar om mig. Dom värmer mig. Alla får vara den dom är. Jag är inte den enda som varit med om det här.
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Ibland vrider sig den där oslipade kniven lite extra. Vissa dagar. Vid vissa tillfällen. Som när folk pratar om cancer. Jag hatar ordet cancer. Cancer förstörde för oss. Cancer tog dig ifrån oss. Cancer gjorde hål i mitt hjärta som alltid kommer blöda. Inget plåster kan laga mitt hål. Mitt livslånga hål.



"Varje gång ni ser en stjärna lysa extra starkt - då vet ni."


Kommentarer
Postat av: rebecca

<3<3<3

2010-10-14 @ 21:38:28
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: faster

Jaa... då vet vi!<3

2010-10-16 @ 07:47:15
Postat av: Lisa

Det är från dig jag tänker så faster <3

2010-10-16 @ 09:32:28
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0