Du är mitt hjärta.

Hej himlens klaraste stjärna.

Idag har jag varit hos Brännis och fixat håret. Det är kul med förändringar. Eller hur? Lagom stora förändringar. Inte såna förändringar som innebär att man känner sig halv - att orättvisan bildar förändringar. Det är fel sorts förändring. Förändringar åt fel håll. Fel förändringar bildar mörka moln och regn i form av tårar. Bra förändringar bildar blå himmel och leenden byggda av sol.
Ikväll har jag gjort fyspasset som jag missade igår kväll. Jag tror att det här kommer bli bra. Tror inte du det? Jag vet att du tror på mig. Det har du sagt. Och skrivit. Jag ska kämpa för mig och för dig.

Nästa helg bor vi inte kvar här. Då bor vi i ett annat hus. Aldrig mer ska vi bo här. Här där du alltid varit med oss. Här där vi har varit en familj. Här där du och vi blev oss. Vi bor här. Du bor här.
Det kommer bli bra - för jag vet att du följer med oss dit vi går.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0