Doften som bara vi känner igen.

Nu ikväll gick jag igenom dina kläder. Lukten - det är som att du fortfarande är här. Att du snart kommer hem igen. Jag saknar dig så mycket pappa. Kläderna jag sparade kommer jag kunna gå runt i nu. Dina kläder. Din lukt. Jag kan gå runt i dina fotspår. Jag kan gå runt i din doft. Doften som bara vi känner igen. Jag ska ha dom för alltid. Någonstans nära. Där jag alltid kan ta fram dom och känna mig lika trygg som jag alltid gjort i din närhet.
Jag kommer aldrig att ge upp tanken om att du kommer komma hem snart. Att allt är som vanligt. Att du kommer komma hem genom dörren och äta middag med oss. Jag kommer aldrig ge upp tanken om att en dag få duka för fyra personer igen.

Någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0