Styrka - vad är det?

God morgon pappa. Nu är årsdagen förbi...

I morse gick vi in - jag, mamma och Johan - och sjöng för lill-Johan som fyller 14 år idag. Du fattades. Men vi klarade det. Hade du andats nu hade du märkt att lillen snart växer om dig. Han är inte så liten längre, men han kommer alltid vara min lillebror. Som jag värnar om otroligt mycket. Det som gör mest ont är när jag ser att han är ledsen, men försöker att inte visa det.

Han är stark när han gråter.

Igår när vi var hos dig brann det så fint. Det måste ha sett otroligt vackert ut i natt. Din natt. Det var många som tände ljus för dig igår. Hemma i husen och på din plats.

Du fick tre stycken röda rosor av oss. Som vanligt. Vi saknar dig. Vi tre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0