Paradis.

Hej min finaste angel. Min enda. Min pappa.

Jag vill bara tala om att jag saknar dig oerhort mycket, och att jag och Sophie har det bra. Du behover inte vara orolig. Nu har vi varit ute och rest i lite mer an tva veckor, och vi kommer hem om en manad. Pa mammas fodelsedag. Da ska jag ge henne nagot har ifran.
Vad ska du ge mamma i fodelsedagspresent? Ett tecken?

For nagra dagar sen brot jag ihop, for att jag tankte pa dig. Da sa Sophie till mig att jag inte far halla nagot inom mig har borta, sa da slappte jag ut allt. I hennes armar. Hon tog emot allt.
Jag saknar dig hela tiden och tanker pa dig dagligen, dygnet runt.
Du tar hand om mamma, Johan och alla andra dar hemma va tills jag kommer hem? Det vet jag att du gor. Tack pappa.

Jag alskar dig - varje dag! Varldens basta pappa.

Ar det sahar det ser ut dar du ar nu, pappa? Ar du i ett paradis?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0