Hälsning från Lisa, genom Elin!

Hej Rolle, det är Elin som skriver. Jag hoppas att du har det bra där uppe bland änglarna! Lisa bad mig att skriva här, eftersom hon är i Thailand och där går det inte att logga in. Just nu är de i koh Samui, och de har det säkert helt underbart i värmen. Det hoppas jag i alla fall. Hon vill bara säga att det inte går en dag utan att hon tänker på dig, och att hon hoppas att du ser efter alla andra medans hon är borta. Det vet jag att du gör Rolle, eller hur?

Sen vill lägga till att jag saknar Lisa, och att det är väldigt långt tills hon kommer hem. Men hon om någon är värd att åka bort på en sån här resa, till paradiset. Jag tror att du håller med mig Rolle. Lisa behöver det här och jag är så glad för hennes skull att hon får uppleva det.

Många kramar Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Underbara Elin, jag är så tacksam för att Lisa har en sån fin vän <3

2010-03-18 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0