Du lever kvar i mig så länge livet ger mig tid.

Hej älskade pappa.

Igår delade jag glädjen med så många att jag kan le stort idag också.
Jag tänker på dig hela tiden. Jag har flera myggbett från när jag och mamma var hos dig härom kvällen. Såg du oss? Vi gjorde sommarfint igen. Vi var där länge. Jag tittade upp mot himlen. Vi stod där och kollade på stenen och tyckte att allt fortfarande är lika konstigt som när det var nytt. Kanske kommer det alltid vara nytt? Det tror jag. Jag kom därifrån med tårfyllda ögon och flera myggbett. Det får jag alltid när jag är där på sommaren. Men det är inte så konstigt... du fick också alltid tusen myggbett på sommaren. Jag vinkade till dig likadant som jag gör varje gång vi går därifrån. Likadant som jag vinkade till dig när du fortfarande andades med oss, men var på fel plats. Du är hos mig hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0