Din min av stotlhet.

Har jag berättat för dig, pappa, att jag ska spela i elitserien nästa säsong? Har jag berättat för dig att jag nästa säsong kommer att spela i Djurgårdens IF? I blåränderna. Jag fick chansen, och jag tog den. Har jag berättat hur glad jag är för det och hur jag kan se din min just nu? Din min av stolthet. Djurgården har alltid varit en stor del av ditt hjärta, det fick jag förklarat för mig ännu tydligare i ditt brev till mig. Och nu är jag där själv... i ditt hjärtas lag. I mitt hjärtas lag. Undra hur många Djurgårdsmatcher i fotboll och hockey du och jag har sett tillsammans... Nu får du se innebandy också.
Jag önskar att du var här - och att vi kunde vara glada och stolta tillsammans. Som vi alltid har varit. Kanske är vi det nu också. Fast från skilda platser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0