Jag blir lycklig av att kolla på bilder från när du var yngre... du har levt ett så roligt liv. Varför fick du inte fortsätta göra det?

God morgon himlens klaraste stjärna.

Igår skulle jag och Elin ha haft en heldag tillsammans ute i solen med bad och picknick. Men dom mörka molnen kom, så det blev inte så. Istället tog vi oss in till Gröna Lund och hade en rolig dag tillsammans där.
Men vet du vad vi lyckades med, pappa? Vinna på chokladhjulet! Det har du och jag aldrig gjort förut, trots alla tusen gånger vi har spelat på sånt där. Det tog lång tid innan vi gav upp. Jag kommer ihåg när du skulle försöka förklara för andra hur du inte tyckte om att åka alla attraktioner på olika tivolin. Jag älskar att snurra runt och åka allt - du var tvärt om. Men du hade roligt ändå. Du sa alltid: "Jag blir tillräckligt snurrig av att spela på chokladhjulen". Dom orden sitter kvar.
Du hade skrattat om du hade sett oss igår tror jag. Vi blev så himla glada, vi skrek och tjoade som om vi hade vunnit VM i någonting. Dessutom hade du skrattat åt mig eftersom du vet hur mycket jag hatar choklad. Eller hur? Haha.
Finaste, älskade pappa. När kommer du hem igen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den känslan gör en varm i hela kroppen. Jag älskar den. Att få veta att pappa finns inom mig, igenom mig.. Ska leva livet på Rhodos, det lovar jag :) ta hand om dig! Så otroligt fina rader om din pappa, varje dag. Du är stark.

2010-07-18 @ 21:05:49
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0