Det året du föddes, föddes också ditt hjärta för Djurgården. Det kommer jag bära på ryggen - hela dig, allt du var.

God morgon världens finaste ängel!

Nu har jag varit på jobbet i snart tre timmar. I tre timmar har jag suttit och tänkt fram och tillbaka med hur nöjd jag är över gårdagens val. Vet du vad jag gjorde? Jag fick välja mitt nummer på ryggen som jag ska ha i Djurgården. Vet du vad jag valde? Jag valde nummer 59. För att du föddes 1959. Då föddes världens snällaste människa. Den roligaste jag känner. Den lugnaste jag varit med om. Personen som har haft mer tålamod än vad jag någonsin kommer att ha. Ängeln som har gjort mig till den jag är. Människan med ett stort hjärta för Djurgården. Därför valde jag nummer 59 framför något av de mer vanliga numrena. För att du är bäst, min fina pappa. Jag älskar dig - varje dag.



Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2010-07-24 @ 01:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0