Ju större kärlek - ju större sorg.

Hej världens bästa pappa.

I morse efter träningen ringde Jimmy. Han berättade en sak som jag tänker skriva till dig i skrivboken imorgon när jag har den. Det var lite läskigt att höra. Men ändå tog jag det som något positivt. Det var någonting att ta på. Även om det även den här gången inte gällde mig personligen.

Nu är jag hemma hos bästa Elin. Vi har precis varit och handlat och ska laga middag nu. Sen kommer Nikolina hit och vi ska ut och ha kul. Några fler anländer säkert också så småningom. Ja, vi är försiktiga, det vet du pappa. Niko fyller år på måndag, så vi passar nog på att fira henne lite ikväll.

Jag tänker på dig hela tiden. Det hoppas jag att du känner. Precis som du kände att vi alla älskade dig så mycket när du fortfarande andades. Vi älskar dig fortfarande. Ännu mer, om det är möjligt.
Ju större kärlek - ju större sorg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0