I form av pussar och kramar.

Hej fina pappa!

Den här veckan är jag ledig från jobbet, och då har jag passat på att vara på SATS på dagarna. Om jag pressar mig själv så tänker jag att jag inte ska ge upp. För det hade aldrig du gjort. Aldrig. Så då fortsätter jag. Ibland är man starkare än vad man tror. Både fysiskt och mentalt.
Man kommer överleva. Man måste bara bestämma sig för att det på något vis ska gå vägen. Och inte ha för bråttom. Försöka le bitvis tills man har samlat ihop så många leenden, att det till slut blir ett skratt.
Jag har hjälp. Runt om mig. För jag har lyckats skratta många gånger.
Jag hoppas att mina leenden och skratt går upp till dig, lika mycket som jag hoppas att alla mina tårar kommer till dig. I form av pussar och kramar.





Du var våran trygghet.
Du är våran trygghet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Twin.. jag älskar dig så mycket <3 tack.

2010-01-28 @ 21:18:50
URL: http://eluuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0