I dina fotspår...

Hej pappa! Min fina pappa...

Jag kom precis hem från bio med världens bästa Elin. Den människan ger mig så mycket energi, så det känns som att det är det enda jag behöver för att gå igenom ytterligare dagar utan dina andetag. Dygnet runt är hon där och tar emot mig när jag faller. Varje sekund lyfter hon upp mig när jag ramlat. Hon håller min hand i alla lägen, och det är jag henne evigt tacksam. Det vet hon om.

Idag stod jag där... på din plats. I båset. Coachande. Det kändes konstigt. Där har ju du stått förut. Och nu var det jag som stod där. I dina fotspår.
I dina fotspår...

Vi kommer till dig imorgon och tänder mer ljus.
Imorgon ska jag kämpa för dig. Älskade pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0