För dig.

Hej älskade pappa!

Ikväll var jag på Bootcamp/Crosstraining, och jag överlevde det. Det var rätt så tufft emellanåt. Direkt efter det åkte jag till träningen, och nu äntligen ligger jag redo för att sova nyss hemkommen från träningen. Underbara lag.
Många gånger under Crosstrainingen tänkte jag på dig. Att jag fan inte skulle ge upp. Aldrig. Jag skulle inte ge upp någonting. Inte under någon övning. Och det gjorde jag inte heller. Istället gjorde jag tvärt om - tog i ännu lite mer, det där sista, i slutet. För dig.

Jag får en timmes sovmorgon till jobbet imorgon, och jag antar att det bara är att tacka och ta emot det.

Det kommer upp så många tankar i mitt huvud hela tiden. Varje tyst stund. Då är tankarna där. Tankarna som endast innehåller dig. Fina du. Min älskade pappa. Våran älskade pappa. Allas Rolle.




Jag saknar dig.
Varje dag.
Jag älskar dig.
Varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0