En andra trygghet. Jag är trygg.

Hej världens bästa pappa (jag tänker på dig varenda stund).

Igår stod jag där du altid stått. I båset. Efteråt hade jag något slags lyckorus i kroppen. Jag kände mig glad - och endast glad - för stunden. Det var en konstig känsla. För den känslan har jag inte haft på oerhört länge. Jag minns knappt hur det kändes. Men nu vet jag.

Igår kväll var det lagfest, och vi har alltid lika kul på dom. Och som vanligt mår man sådär dagen efter dom. Vi skrattar alltid så mycket tillsammans, men vi kan även prata med varandra. Allihopa. Om livet. Om känslor. Om... allt egentligen. De är som en andra familj. Min andra familj. En andra trygghet. Jag är trygg.

Den största tryggheten; den är kopplad till dig. Du gav oss allt ett hjärta kan. Och lite där till. Världens bästa kommer du alltid att vara. Älskade pappa.
Jag vill inte vara utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0