Ditt leende och skratt. Det finns där.

Hej älskade pappa!

Vi hade hur roligt som helst igår och i natt , och som resultat är jag väldigt trött idag. Men det gör inget. Så är det. Vänner får en till en annan planet för stunden. Det är jag tacksam för.
Imorgon bitti är det slut på julledigheten. Jobb står på schemat och sen är det bråttom hem för att sen åka till matchen. Jag ska göra mitt bästa. Alla kommer göra sitt bästa. Det bästa utifrån läget som är. Det ska gå. För vi vill.

Jag har legat i sängen hela dagen sen Elin skjutsade hem mig och jag ligger fortfarande här.
Mitt i den härliga kvällen igår så kom du upp i mitt huvud ett flertal gånger. Då kände jag mig inte kontaktbar. Då var det bara du. Och jag. Du och jag. Jag tänkte på vissa stunder. Olika varje gång. Men som alla får mig att tappa leendet. Dom stunderna kommer alltid få mig att tappa leendet.

Inget är som det ska utan dig.
Du är i mina tankar hela tiden.
Du är i mitt hjärta hela tiden.
Ditt leende och skratt. Det finns där.
Ditt beteende. Det finns där. Alltid.
Jag saknar dig så mycket pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0