Det är bra där. I den världen.

Hej världens bästa pappa!

Idag jobbade jag till stängning, och sen åkte jag direkt från jobbet in till Fridhemsplan där laget befann sig. Vi åt sushi och bowlade. Gud, vad kul jag hade. Dom är några av världens bästa människor. Innan vi började spela hade jag tänkt säga som du alltid sa innan allting; "bara så att ni vet, så har jag aldrig förlorat i det här..." Men det gjorde jag inte. Med all rätt. Jag har mött några av mina överkvinnor i bowling. Tur att vi spelar i samma lag. Fina människor.

Efter bowlingen åkte jag hem till Johan med sällskap av Cissi och nu är jag här. Imorgon är man ledig. Skönt. Då får jag längre tid på mig att drömma om dig. Då får jag längre tid till att träffa dig. I drömmarnas värld.
Det är fint där. I den världen. Det är bra där. I den världen.

Jag saknar dig så mycket. Allt du brukade säga och göra... det säger och gör jag nu. Lite förut också. Men nu, när du inte får vara här mer - då är jag som du oftare. Du var bäst. Du är bäst.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker nog vi får ta en retur match någon gång! Jag var riktigt grym på bowling när jag var mindre men det verkar som jag tappat stinget med åren! haha!

2010-01-05 @ 21:39:08
URL: http://sthlmojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0