Under varje ögonblick.

Hej fina pappa. Min ängel.

Igår kväll var jag med Elin. Vi gjorde det vi är bäst på. Skratta och gå på bio. Jag är glad att hon håller min hand dygnet runt. För det gör hon. Genom allt.
Jag vaknade sent idag. Jag hade en del sömn att ta igen från helgen, så idag är tacksam att jag är "ledig" från jobbet. Jag ska passa på att fixa här hemma och sen dra till gymmet och få ur mig lite saknad-ilska-sorg-känslor. Ikväll får jag på leendet igen under träningen med laget. Det är jag säker på. Helt säker.

Jag tänker på dig hela tiden. Under varje ögonblick. Jag försöker vara stark för dig. De andra också. Vi vill att du ska vara här. Jag vill inte duka för tre personer.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig finfina vän <3

2010-02-02 @ 18:01:01
URL: http://eluuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0