Stjärna.

Hej min ängel.

Nu är jag hemma från gymmet. Jag tänker mycket på dig när jag är där. Jag tror att det är för att jag har sagt att jag ska kämpa för dig. Det gör jag när jag är där. Tar i lite extra.
Idag fyller världens bästa (världens bästa är nog att vara lite försiktig) Elin Gillberg år. Det ska vi fira ikväll. Hon som alltid håller min hand i alla lägen. Hon som går genom allting tillsammans med mig. Hon som aldrig viker av från min sida. Min stjärna. Ikväll ska vi fira världens finaste stjärna. Min älskade Elin Gillberg. Hon förtjänar det allra bästa.
Du vet hur viktig hon är för mig. Eller hur, pappa? Jag vet att du är glad att hon finns. Du kände dig trygg när jag var med henne. Och det är jag med henne. Trygg.

Du är himlens klaraste stjärna.
Ibland ser jag en stjärna som lyser klarare än dom andra på himlen. Ibland. Då tänker jag lite extra. För min egen skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0