Dessutom gör man allt det där tillsammans.

Hej himlen klaraste stjärna. Våran trygghet.

Jag mår bra när jag är på din plats. I båset. Jag förstår att du alltid var så stolt. För det är jag också när jag står där. Det är en helt annan sak att stå där än att vara åskådare. För att inte prata om att spela själv. Jag vet ingen annanstans, ingen annan plats - än kring ett lag och allt vad det innebär - där man kan få den där känslan som man får av att vinna. Samma sak gällande att förlora. Den går bara att hitta och känna med laget man tillhör. Jag tror att det är en av anledningarna till varför man håller på med det man gör. Blandningen av glädje, vinst och hjärta är oslagbar.
Dessutom gör man allt det där tillsammans.
Jag förstår att du alltid har hållit på med lagsport. Jag förstår varför. För vi är många som är likadana. Nu förstår jag.




Himlen blå ovanför din plats. Ser du oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0