Du var starkare än Stålmannen.

Du var min ängel. Nu är du min skyddsängel.
Du var mitt hjärta. Nu är du mitt skyddshjärta.
Du var min sköld. Nu är du min skyddande sköld.
Du var min stjärna. Nu är du min skyddande stjärna.
Du var min pappa. Och du kommer alltid vara min pappa.
Världens bästa pappa som var starkare än Stålmannen.

Hålet i själen tar tid att läka - om det någonsin kommer bli lagat.
Men jag försöker, pappa. Jag försöker för dig. För Ohana.
Saknaden som är går inte att beskriva med ord. Likaså ovissheten om vart du är någonstans. Inte heller känslorna som kommer med alla minnen. Värst är det med känslorna inför det som komma skall. Dom där känslorna och reaktionerna som man inte vet om ännu. Dom oförberedda som ändå är förberedda. Men som man inte kan vara redo inför. Som man inte kan dölja. Känslorna som kommer... att vi ska fira jul igen utan dig. Det är inte rätt.


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-12-16 @ 21:44:49
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0