Tiden med dig gick alldeles för fort.

Hej världens bästa pappa!

Förlåt för att jag inte har skrivit till dig på några dagar pappa, men jag har knappt varit hemma sen i fredags. Du kanske har varit med mig. För kanske är det så att där jag går... där finns du. Laget har varit iväg och haft en rolig helg tillsammans med massa matcher, men tyvärr kom vi inte därifrån med guldet. Men vi har haft roligt, spelat bra och nu är jag väldigt trött. Kanske ska jag gå och lägga mig så att jag har en chans att få träffa dig.
Imorgon börjar jag skolan igen, pappa. Tänk när man var liten och skulle börja skolan för första gången. När föräldrarna följde med första dagen. När man var fint klädd. Tänk vad tiden går fort. Lite för fort ibland. Ibland väldigt långsamt. Tiden med dig gick fort. Alldeles för fort. Jag hann inte med till slut. Tiden utan dig går sakta framåt. Jag hatar att ha blivit tvingad till att vara utan dig.
Håll mig i handen. Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0