Likhet.

Hej min fina pappa!

Idag är det Valborg. Det betyder att din pappa fyller år. Farfar. Han saknar dig, det vet jag, även fast han inte alltid säger så mycket om det. Man kan se det på honom. Man ska inte förlora sina barn när man själv lever. Jag har alltid sagt att jag vet hur du kommer att se ut när du blir gammal. "Du kommer att se ut som farfar när du blir gammal, pappa". Ni är lika som bär, du och farfar. Men du hann aldrig bli gammal. Och lillen är lik dig. Han kommer säkert se ut som du när han blir lite äldre. Och som farfar när han blir gammal. Det är som att ha dig nära, förutom alla foton och minnen.

Ikväll ska vi grilla hemma hos Nikolina. Jag längtar efter dom, så det ska bli så härligt att träffas nu efter två månader utan varandra. Fina människor. Människor som jag mår bra utav att krama. Människor som jag alltid skrattar med. Alltid. Stjärnor. Dom är stjärnor. Precis dom du. Stjärnor som lyser.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gorgeous! Bara dubbelkolla så att vi är på samma plan.. Du menar coach? :) Jag åker hem nästa onsdag.. så antingen innan dess eller när jag kommit tillbaka igen :) Hur ser din närmsta framtid ut? :) Puss och kram <3

2010-04-30 @ 13:18:49
URL: http://sthlmojag.blogspot.com
Postat av: Cissi

Awesome! Kommer du och tränar på måndag? Tänkte vi kunde ju snacka lite mer då kanske? Ska ringa Jeanette i veckan är väl tanken men ville höra med dig innan :)

2010-05-01 @ 18:34:45
URL: http://sthlmojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0