Jag behover dina andetag.

Hej alskade alskade pappa!

I morse satt jag och skrev till dig. Men jag blev avbruten med skrik om att vi skulle springa upp i bergen. Det var en tsunamivarning. Vi sprang for vara liv, och da insag jag att jag upplevde skrack. Inte den sortens skrack som nar jag visste att jag skulle forlora dina andetag. Det har var nagot annat. En annan skrack. Jag var livradd pappa, och jag tankte pa dig, mamma och Johan hela tiden. Och Johan. Elin. Jag skakar fortfarande. Jag behover ditt lugn. Din styrka.

Det jag ville saga i morse var att Djurgarden har tagit sig till SM-final i hockeyn. Som om du inte visste det... Djurgarden ar ju en del av ditt hjarta. En del av varat hjarta. Meningen var ju att du skulle fa uppleva det igen, men nu far jag gora det at dig istallet. Dom ska vinna. Vi ska vinna.

Jag saknar dig hela tiden.
Idag ar det molnigt har. Jag tanker pa dig i alla vader, men du ar solen. For den lyser starkast.

Jag alskar dig - varje dag!



Kommentarer
Postat av: Cissi

LISA!! Jag saknar dig, kom hem nu!

Jag har massor med saker som måste diskuteras! Viktiga saker förstår du! :)

Hoppas ni har det bra i solen och ge fan i att leka med tsunamierna(hur nu det blir i plural??)



Stor KRAM

2010-04-09 @ 11:51:44
URL: http://sthlmojag.blogspot.com
Postat av: kari

Ha det bra i Thailand..Hoppas ni har en bra resa

2010-04-15 @ 23:30:48
Postat av: Lisa

Tack Kari. Vi hoppas att vi far komma hem harifran imorgon som planerat. Pappa kanske fixar det. Jag har bett han om det. Han brukade alltid fixa allt.



Hoppas allt ar bra.

2010-04-18 @ 17:03:59
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Kari. Vi hoppas att vi far komma hem harifran imorgon som planerat. Pappa kanske fixar det. Jag har bett han om det. Han brukade alltid fixa allt.



Hoppas allt ar bra.

2010-04-18 @ 17:04:36
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0