Din doft. Inom mig.

God morgon min hjälte.

Jag ville bara berätta att jag har kommit hem nu pappa. Så du behöver inte vara orolig mer. Det var så underbart att få krama mamma, Johan och Johan igen. Imorgon får jag krama Elin också. Igår morse kom jag hem till huset som vi har bott i tillsammans. Allihopa. Tillsammans. Familj. Hem till huset som vi ska lämna om en månad. Utan dig. Fast ändå med dig. För du är alltid med.
Jag vill inte gå igenom din garderob. Jag vill inte. Men jag måste. Vi kan inte spara allt. Det har skjutits upp sen dag ett men snart måste jag. Säga hej då till dina kläder. Jag vet precis vad jag vill spara om jag måste välja ut vissa klädesplagg. Fina pappa. Jag vill inte att din doft ska försvinna. Det brukar komma dofter ibland som luktar som du, men jag tror att det bara är jag som kan känna det för stunden, för att det är inom mig som jag känner doften. För mig själv. Inom mig.

Jag älskar dig - varje dag.

PS. Du var med i min dröm i natt.



Kommentarer
Postat av: sara

Jag förstår precis hur du menar, vartenda ord :) Jag funderar på att ta mig en liten tripp till dig någon gång i sommar då jag inte jobbar, vi får väl börja planera det så det blir av :) Skulle vara helt underbart att få träffas i verkligheten, att få träffa och prata med någon som förstår precis hur det känns.



Vad härligt att vara hemma och jag hoppas du haft en underbar resa, för det förtjänar du.



Att flytta hemifrån är riktigt härligt, vi har en jättefin lägenhet och jag trivs som fisken i vattnet. Snart ska vi sälja vårat hus, där mamma bor nu själv. Det känns sådär, ska bli skönt att få börja om på nytt men samtidigt känns det jättejobbigt.. alla minnen osv.



Puss och kram! Hoppas du får en rolig valborg <3 <3

2010-04-29 @ 12:03:55
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Elin

IMORGON SES VI! Jag längtar så himla mycket, det är helt sjukt :$ <3

2010-04-29 @ 20:22:12
URL: http://eluuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0