Vart jag än är

Hej älskade pappa.

Nu är jag hemma hos Johan. Det är mysigt att vara här. Kommer du ihåg när du, mamma och lill-Johan kom hit och hjälpte Johan att få upp alla hyllor osv när han precis hade flyttat in? Då var det fullt hus. Eller full lägenhet kanske man säger. Men det gjorde ingenting - vi hade ju roligt ändå. Och ni hade med er en inflyttningspresent och lite mat.
Jag ser hyllorna som du har satt upp här. Jag ser spegeln som du har satt upp här. Jag ser klockan som du har satt upp här. Tänk att du finns överallt. Vart jag än är.
Tack pappa. Tack för att du finns. Någonstans. Överallt.




Någonstans finns du.
Någonstans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lider med er..

2009-09-03 @ 20:28:09
Postat av: lisa

tack...

2009-09-03 @ 20:36:49
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0