Stolthet

Jag tror att jag lyckades att göra dig lite stolt pappa. Mamma sa att du hade varit det iallafall, så jag litar på henne. För vem känner dig bättre än mamma? Ingen. Jag är stolt. Jag är stolt över att vara en del av din stolthet, pappa.

Det var en konstig match. Vi var inte oss själva. Inställningen var inte den bästa och det var redan från början konstigt att inte se alla som borde vara i omklädningsrummet. Sagan slutade hyfsat lyckligt iallafall. Vi laddar om batterierna och gör något bra utav det här istället. Det kommer gå. Vi är ju Zunda. Vi kan så enormt mycket bättre.
Jag tänker på dig. Jag behöver dina ord i såna här lägen. Allra mest igår.

Och vet du pappa? Jag blev 'veckans zessa' efter matchen. Det gjorde mig glad.


Kommentarer
Postat av: Garpen

Åh så himla värd det (veckan zessa), kändes rätt givet för min del att dela ut utmärkelsen till dig denna vecka Lisa. Glömde säga det igår men skit vilket mål du gjorde, så snyggt =)



Ses vid mittcirkeln ikväll! ;)



2009-09-28 @ 15:19:14
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0