Något minnesvärt

God morgon världens bästa pappa.

Nu är jag hemma från Falun. Sandra & co hade match mot Falun igår, så jag passade på att kolla på den och åkte med deras spelarbuss hem till Stockholm. Det var härligt att träffa Jimmy, Madde, Alice och Felix igen.
Jimmy frågade mycket om hur allt är nu. Han frågade mycket om hur alla mår här hemma och hur vi tar på allt. För att få mina ord på det. Jimmy har bevisat för mig flera gånger att när jag faller, så finns han bakom mig och hjälper mig upp. Det är jag tacksam för. Så tacksam. Det spelar ingen roll att han flyttat upp till Falun - vi har lika bra kontakt ändå. Så har det alltid varit. Han saknar dig också. Han berättade att ända gången han har haft 13 rätt på tipset - det var när ni två gjorde det tillsammans.

Jag saknar dig så mycket pappa. Kommer du ihåg hur mycket jag var med dig och tippade när jag var liten? Jag älskade det. Sen började du tippa på internet tills du blev sjuk, men det var lika kul för det, för jag satt med dig lika många gånger då också. Om inte mer. Jag saknar att ha dig bredvid mig, pappa. Jag saknar alla dessa småsaker man gjorde tillsammans vid sidan av "de större" sakerna. Du fick allt smått att bli något stort. Något minnesvärt.

OHANA.



PS.
Djurgården vann igår pappa. Dom vann. Såg du det? Det tror jag. Det är ju ditt lag. Alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0