Jag är halva dig

Pappa,

en klok och underbar person förklarade en sak för mig för några dagar sedan, som jag kommer att tänka på ofta från och med nu. Hon förklarade att du är halva jag - att jag är halva dig. Så är det verkligen. Du är ju min pappa. Min älskade pappa. Världens bästa pappa. Och jag bär med mig dig, vart jag än går någonstans. Överallt. Det ska jag tänka på när jag är ledsen. Det ska jag tänka på när jag behöver ha mer kraft.

God morgon pappa. Jag saknar dig hela tiden.
Jag älskar dig - varje dag.


Kommentarer
Postat av: anna sellqvist

hej beklagar sorgen men vill bara säga att du har en jättefin blogg, stay strong! =)

2009-09-16 @ 09:20:58
Postat av: Lisa

tack snälla anna, det värmer.

2009-09-16 @ 16:01:52
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0