Jag är dom evigt tacksam

God morgon älskade pappa.

Idag ska jag åka in till stan och träffa Julia och Sophie. Det var ett tag sen som det var vi tre som sågs tillsammans, så det ska bli jättehärligt. Mina solstrålar i gymnasiet. Jag hade inte velat ta studenten med några andra än dom tjejerna. Dom öppnade sina hjärtan och famnar när jag hade det som jobbigast, och det var dom som fick mig att gå till skolan fastän jag hellre ville gräva ner mig själv djupt i sängen varje morgon och vara hos dig på sjukhuset. Dom fick mig, med några andra, att kämpa och fortsätta, och att även tänka på mig själv emellanåt. Trots vardagens orättvisa, dumma verklighet. Jag är dom evigt tacksam. Dom gjorde så att du kunde vara ännu stoltare över mig pappa. Eller hur? Mina tjejer.
Jag saknar dig pappa.




Kommentarer
Postat av: Sophie

Som jag sa igår, så är även jag otroligt tacksam för att vi har varandra. Du är ovärdelig för mig. Jag älskar dig Lisa!

2009-09-22 @ 11:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0