Flera gånger har det hänt

God morgon världens bästa pappa!

Nu är jag och laget hemma från träningslägret i Linköping. Det har varit jätteroligt - precis som det alltid är med laget. Är glad att dom finns.
Igår vann vi mot Linköping med 15-5. Du skulle ha varit stolt om du såg våran attityd under matchen. Det vet jag att du skulle ha varit. Jag vet också precis vilken min du skulle ha gjort efter matchen om du hade varit där och sett den. Eller om jag bara hade kunnat ringa dig och berätta. Jag kommer nog för alltid kunna ditt mobilnummer lika bra som jag vet vad du heter. Det är många gånger jag har råkat slå det - ditt nummer - istället för ett annat nummer, för att jag har haft dig i tankarna just då. Flera gånger har det hänt.




Saknar dig älskade pappa. Så otroligt mycket.
OHANA

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Precis vad jag menar. Att vara svag är även det att vara stark. Man behöver vara svag, för att klara av att vara stark.

Och det viktigaste man ska känna, är att man faktiskt får vara svag, man får vara ledsen.



Hoppas du inte har någonting emot mitt inlägg i bloggen ang din blogg och citatet. Skrev klart och tydligt att det var ifrån din blogg.

Livet är en kamp - vi får leva för dem. Vi får kämpa och göra allt för att göra dem stolta. För det är dom :)



Tack för en fin blogg.

2009-09-07 @ 21:11:08
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så sant. Så sant...



Jag har absolut ingenting emot att du skrev det - alla får ta del utav det, det var därför jag skrev det. Även några få ord kan hjälpa andra i en annan kamp.



Jag följer din blogg dagligen också, för att se att man faktiskt kan leva glatt parallellt med sorgen. Det är mäktigt. Starkt.



Tack själv...

2009-09-08 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0