Du har alltid trott på oss båda

Hej världens bästa pappa!

Ikväll får du hålla tummarna för mig och laget. Vi har seriepremiär. Jag är laddad, men det skulle kännas extra bra om jag kände att du var med. Jag ska göra mitt yttersta för att göra dig stolt. Det ska jag. Både för din och min skull. Kämpa för oss båda.
Lillen kom hem med gipsad arm nyss. Jag är ledsen för hans skull. Och är hans säsong förstörd så blir jag ännu mer ledsen. Han är ju så duktig pappa, eller hur? Det vet jag att du tycker. Det tycker vi alla. För det är så det är - Johan är så himla duktig. Ett bollgeni. Han brukar säga att han ska spela i landslaget. Så småningom kanske det mycket väl är så. Om han själv vill.
Jag tror på honom. Du har alltid trott på honom. Du har alltid trott på oss båda - dina barn. Du har lärt oss mycket.



Jag ska kämpa för dig ikväll.
Jag ska vinna med mitt lag ikväll.
För dig. För att du inte får se oss.
Jag älskar dig - varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0