Du är hos mig hela tiden pappa


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saknaden och sorgen kommer alltid att finnas inom en. Jag bär med mig den varje dag. Jag har dagar då jag inte vill gå upp, dagar då jag känner mig mer trasig än någonsin och inte vet vart jag ska ta vägen, men jag försöker göra det bästa av mitt liv och leva för min pappa. För det är precis vad han vill, precis som din pappa.. Han vill se dig leva. Han vill att du ska leva för honom.

Men man får vara svag också, man får vara svag hur länge man vill.. Det är jag fortfarande.



Men som din mamma sa, vi behöver glädjen för sorgens skull. Sorgen behöver få vila i glädjen.

Fastnade för dom orden, för det är så sant..



Sorgen vilar i glädjen.

2009-09-01 @ 22:59:09
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0