Det ska bli skönt att skratta

Hej älskade pappa.

Idag är min första dag som arbetslös (det låter inte bra, eller hur?), men det kommer antagligen ändras ganska snabbt om jag förstod dom rätt. Bra va? Jag ska inte göra dig besviken. Aldrig någonsin.
Just nu är det bara skönt att vara ledig, någon vecka framöver iallafall.
Vet du vem som kommer hem hit strax? Johanna. Härliga Johanna Airas. Jag tror inte att jag har varit med den människan någon gång utan att ha skrattat, trots att jag egentligen inte mått bra på insidan. Visst är det bra pappa? Det ska bli skönt att skratta.
Jag tycker om mina vänner. Det är skönt, och en trygghet, att tänka på att dom finns i närheten. Och att man även kan välja sina motståndare.
Jag saknar dig.




Ni fick mig alltid att skratta.
Fortfarande är det så.
Men med minnena som grund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0