Även i de svagaste ögonblicken

Hej världens bästa pappa.

Igår hade vi match. Såg du den? Det var ingen match jag vill prata om för min egen del, för det gick inte så bra. Men vi vann iallafall. När jag kände att det inte gick som jag ville på planen, så kände jag att jag inte ville göra dig besviken. Jag försökte höja mig, men det är inte alltid det går bara för att man vill. Men vi vann iallafall. Varje vinst jag är med om, tar jag som en vinst för dig. Från mig till dig.
Laget gör mig stark för stunden. Även i de svagaste ögonblicken. Otroligt egentligen. Men sant. Tryggt.




Jag är stolt över att vara den jag är.
Jag är formad av mamma och dig.
Jag saknar dig så mycket.
Jag kämpar för dig.
Jag älskar dig - varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0