Vill inte kalla honom människa

God morgon paps.

Igår fick jag reda på en grej som hade hänt Jacko. Det är allvarligt. I skolan dessutom. Johan var inte där just då. Men han har varit där andra gånger. Tydligen.
Hade du andats nu, och även fått höra resten - då hade du blitvit tokig inombords. Och orolig utombords. Det är jag nu. Arg också för den delen. Förbannad.
Jag tänkte åka till deras skola idag, men den personen jag ville träffa är inte där idag. Men på måndag - då åker jag dit. Jag vill ha ett ansikte. Ett idiotiskt ansikte på en idiotisk ungdom. Vill inte kalla honom människa.

En sak är säker... Ingen rör min lillebror. Eller hans kompisar. Aldrig.
Jag vet att du håller med mig, pappa.




Saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0