Laget går före jaget.

Hej älskade pappa.

Igår på träningen mådde jag så bra. Dels för att jag såg att alla andra i laget också mådde bra, men även för att vi mådde bra tillsammans. På samma nivå. Med samma glädje. Med samma hjärta. Mitt älskade lag. Dom gör mig stark för stunden. Gemenskap. Jag älskar dom allihopa. Jag älskar deras närvaro.
Vi har ny seriematch redan ikväll. Det blir lite av ett derby. Mot Hammarby. Det ska bli kul, och jag vill så gärna göra massa poäng för dig. Jag ska göra mitt bästa. För dig. Och för laget.

Laget går före jaget.


Saknar dig hela tiden.
Snart fyller du år...
Då ska massa ljus brinna för dig.
Mitt i allt mörker. Det ska bli vackert.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lisa! Jag har ett förslag.. Nu när vi inte har match på ett bra tag, vad sägs om att dra ihop ett gäng och hitta på nått? Typ utgång? Hade varit kalas :)

Puss & Kram

2009-10-23 @ 21:51:32
URL: http://sthlmojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0