Fina människor.

God morgon finaste pappa.

Igår kväll firade vi Jossan som fyllt 27 år, och det var hur trevligt som helst med alla roliga människor. Sen skulle alla åka in till Golden Hits, men jag åkte inte med i taxin eftersom jag vill vara någorlunda pigg när jag och några andra från laget ska spela match med junisarna idag. Istället fick jag Petras cykel så det gick på ett kick hem till Johan. Jag tror att jag gjorde rätt i det, även om vi med all säkerhet hade haft hur kul som helst där inne. Fina människor.
Jag gav Jossan en "skön dag" i födelsedagspresent, där hon får välja mellan massa saker att göra med en eller flera vänner. Hon är en sån person som tycker om att hitta på saker, så det tror jag passade henne bra om man inte riktigt vet vad man ska ge henne. Hon blev glad. Och alla andra var glada. Jag älskar att vara med personer som man kan driva massa med, och som kan driva med mig. Det är så härligt!

Nu ska jag och Johan göra frukost. Önska mig och min femma lite lycka till i matchen papi. Det vet jag att du gör.
Jag älskar dig - varje dag.




Jag saknar dig hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0