Är du fortfarande vårat ljus, pappa?

God morgon världens finaste pappa!

Jag tror att vi lyckades göra dig stolt igår. Vi fick med oss 3 poäng, och i slutändan var det faktiskt det som var det viktiga. Vi spelade inte bra, och jag var särskilt inte bra. Kände mig mest irriterad och ledsen under matchen, och det var helt främmande för mig eftersom att det kändes så lungt hela uppvärmningen. Det bara kom succesivt. Mer och mer. Men vi vann. Vi vann - och det är bra.

Vet du vad jag och mamma ska göra snart? Vi ska åka och köpa en lykta. En gravlykta. En gravlykta till dig. Till din plats. Så att du kan ha det ljust dygnet runt nu under kalla, mörka hösten och vintern som komma skall. Det ska lysa hos dig. Det ska lysa för dig. Ljuset visar att du är saknad. Ljuset visar att vi är hos dig ofta. Att vi saknar dig med hela våra hjärtan. Att det är tomt utan dig.
Du var vårat ljus. Är du fortfarande vårat ljus, pappa?




Kom tillbaka.
Skratta med mig.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vet du en annan sak som är bra? Att Sala lirade oavgjort mot Hammarby och vi är nu uppe i toppen :D

Ses imorgon, Ny vecka med nya möjligheter som man säger i småland! :)

Kram

2009-10-11 @ 19:47:47
URL: http://sthlmojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0