sjukling

Hej Rolle, storjohan sitter här och skriver igen.

våran lilla skrutta ligger inne på karro nu :( hon är inlagd sedan lördag kväll vid 23-tiden. monica och jag åkte in med henne för att undersöka igen vad som är snett.

doktorerna kom fram till att de inte var grisen iallafall, vilket är tur i oturen kan man säga.

som jag skrev senast så gick oerhört många tankar till dig när monica och jag gick igenom de långa korridorerna.

lisa ska inte vara i den där fula vita sjukhusklänningen som får en att se så ynklig ut :( det passar henne inte...

Fars dag idag.

PS. tack rolle för hjälpen idag på stockholms stadion, en riktigt dålig säsong visade ändå sitt rätta jag i sista matchen du DIF vart burna fram av sina fans. det största där uppe i det blå. tack för hjälpen. DS

vi alla saknar dig så mycket Rolle, // svärsonen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Lisa!!

2009-11-08 @ 21:07:45
Postat av: Anonym

vad har hänt??

2009-11-08 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0