Hon som alltid har ett svar till mig.

Hej papi.

Nu har vi kommit hem från lillens match, men han kunde inte spela på grund av att han blivit sjuk av svininfluensa-vaccinet. Men dom vann iallafall. Och det känns fortfarande konstigt att inte se dig i båset när man sitter och kollar. Jag vet att dom saknar dig. Allihopa i laget. Spelare. Ledare. Föräldrar.
Det är tomt. Någon fattas. Och det är du.

Ikväll ska jag och Elin på bio och sen ska jag hem till henne och sova där. Jag längtar efter henne. Att få prata så som jag bara kan göra med henne. Skratta så som jag bara kan göra med henne. Snyfta så som jag bara kan göra med henne. Hon är så otroligt viktig för mig, och det vet hon om. Hon vet nog allt. Allt som hon har gjort och fortarande gör för mig - det är oslagbart. Hon är så bra. Så otroligt bra. Den där Elin. Min Elin.
Hon som alltid har ett svar till mig. I alla olika former.




Det är tomt utan dig.
Inte samma. Olikt. Öde.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar dig twin. snart syns vi! <3

2009-11-15 @ 18:01:46
URL: http://eluuns.blogg.se/
Postat av: natty

<3

2009-11-15 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0