Du har lärt mig att vinna.

Hej världens bästa pappa.

Bion igår med Elin var toppen. Vi låg och pratade tills vi somnade. Vi pratade ganska mycket om orättvisan. Jag älskar att prata med Elin. Jag pratade lite om dig. Om himlens klaraste stjärna.
I morse åkte jag direkt från Elin till Trophy. Vi har tagit det så lugnt som bara vi två kan. Ätit massor och skrattat.
V som i vänner, som i viktiga, som i värdefulla.
Ikväll ska jag äntligen få träna igen. Vi har fys ikväll, men det gör ingenting - för jag får vara med laget. Man liksom glömmer bort det där allra jobbigaste, och har istället ett leende på läpparna blandat med krigarminen.
Du har lärt mig att kämpa. Du har lärt mig att vinna.




Du är så värdefull.
För alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0