Du är alltid med mig.

Hej min fina ängel.

Fysträningen igår har gett mig en enorm träningsvärk idag som är värd att nämnas, men det visste jag om. Jag kände det efter halva tiden redan. Men så är det om man varit borta från träningen några veckor. Det var skönt att vara tillbaka även om jag kände mig lite "svag". Jag har inte hunnit äta upp mig ännu. Det märktes. Men det kommer. Ikväll ska jag kriga på och visa att jag vill spela matchen i helgen som kommer. Du är med mig, eller hur pappa? Du är alltid med mig.

Jag undrar för allt i världen vart du har tagit vägen någonstans.
Man kan inte bara försvinna. Inte helt och hållet. Jag tror inte på det.
Jag skulle göra allt för att du skulle få ta miljoner andetag till.
Jag skulle göra allt för att du skulle få ta ett litet andetag till.



Jag vill att du ska leva.
Jag saknar ju dig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0