Det ska bli bra. Det kommer bli bra.

Hej världens bästa pappa.

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och Trophy har varit där hela dagen. Först var jag med henne och höll henne i handen när hon tatuerade sina tre små hjärtan för sin familj, och sen har vi ätit oss större och handlat massa kläder. Som vanligt. Det är härligt.

Nyss var mäklaren här och fotade alla rum osv, för att kunna ha i annonsen för huset. Ja, vi ska lämna det här huset. Helst vill ingen av oss göra det. Men samtidigt vill ingen av oss bo kvar här heller. Inte när inte du kan bo här med oss. Då vill vi inte vara här. Det ska bli bra. Det kommer bli bra. Till det huset vi flyttar - dit följer också du med. Visst, pappa?

Imorgon ska jag göra mitt bästa för att göra dig stolt. Vi har bortamatch mot Borlänge och åker från hallen halv elva imorgon bitti och matchen börjar klockan tre. Jag vet att du håller tummarna för oss allihopa från den platsen du nu är på. Vart är det någonstans, pappa? Någonstans måste du ju finnas. Någon plats måste du ju vara på. Man kan inte bara försvinna. Eller?




Håll om mig.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vart flyttar ni? Närmare Ängkärrsgatan hoppas jag! (och mannen din med antar jag :D )

Ladda tills imorgon! Jag vill ha tvåsiffrigt från vår lina ;)

Kram

2009-11-27 @ 19:14:31
URL: http://sthlmojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0