Alla dom åren som du hade kvar - dom ska jag leva.

Hej världens finaste pappa.

Jag hoppas att vi ses någon gång igen. Och då för alltid. Men det kommer dröja många år tills dess. Vet du varför? För att jag ska fortsätta leva för dig nu. Alla dom åren som du hade kvar - dom ska jag leva. Det är många år. Men jag ska leva dom åt dig. Andas åt dig. Vinna för dig. Och efter dom åren - då ska jag leva för mig också.
Jag saknar dig pappa. Varje ögonblick tänker jag på dig. Och vet du? Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Det vet jag att du vet. Det har jag sagt till dig.



Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh.. Tycker absolut du ska läsa den. Jag har kommit en bit i den. Den är fin.

Fina meningar ord och mycket som faktiskt hjälper.

Ord som värmer.

Skrev några rader i din inkrg på facebook. Kika där <3

2009-11-19 @ 18:20:53
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0