Kommer den dagen komma?

Pappa, jag har legat hela dagen i solen och läst boken som jag berättade om igår - "Du är hos mig ändå" - och det är många känslor som kommer fram. Minnen. Jag känner igen mig i så många av dom ungdomarna, och det är när man läser den som man märker på allvar att man faktiskt inte är ensam i en sådan här situation. Även om det kan kännas så många gånger, oavsett hur mycket stöd man får.
Jag saknar dig pappa.

Jag undrar om det kommer en dag i framtiden, då jag kommer att kunna se att allt det positiva med dig överväger det negativa, att du är död. Kommer den dagen komma?
Du var bäst pappa. Du är forfarande bäst. Det kommer du alltid vara i mina ögon. Det kommer du för alltid vara i mångas ögon.

Jag älskar dig - varje dag
Nu ska jag fortsätta med boken.

Ps. Ja, älskade finaste pappa, jag är försiktig ute i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0