God morgon finaste pappa

Tack för att du knuffade på mig sista varven igår. Jag tänkte på dig under varenda varv av dom 15, och tänkte att jag skulle kämpa för dig. Du är med mig i varje steg jag tar, både framåt och bakåt.
Jag och Sophy the Trophy kom på igår att vi banne oss ska ta en sista-minuten-resa dagarna efter vi sprungit ut, och vara borta en vecka och bara njuta. Skönt va? Jag vet att du hade tyckt att det var en bra idé.
Faster hade varit och planterat lite mer blommor på din grav igår, så nu är det ännu mer blommor där och ännu finare. Jag och mamma ska sätta oss ner ikväll och bestämma hur gravstenen ska se ut. Vi vill ha hjärtan som symbol ovanför ditt namn. Och så ska det stå "varje dag!" under hjärtanen. Jag kommer till dig vid graven ikväll finaste pappa. Och då ska jag göra som vanligt när jag går därifrån - torka av några tårar på stenen som ligger där, där det står "Vi älskar dig - varje dag. Monica Lisa Johan." Det gör jag varje gång vi är där, för du skrev till mig i ditt brev att jag ska tänka att varje tår som jag fäller för din skull, tar du emot som en varm puss. Älskade bästa finaste pappa. Jag saknar dig så att det gör ont.
Vi är så ledsna. Igår log mamma. Igår skrattade mamma, det var härligt att se och höra. Det är inte varje dag. Hoppas du får en bra dag, vart du än är. Här är det strålande sol! Hoppas du har en fin bil och dina solglasögon som jag la med vid begravningen. Jag tänkte att du ville ha med dig dom.

Massa varma pussar (tårar) till dig pappa. Jag älskar dig - varje dag.
OHANA




Idre 2006. Det är konstigt att vara där uppe i huset utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0