Titta till mamma och Johan medan jag är borta

Hej världens bäst pappa!

Jag är hemma hos Sophy nu, och vi har kollat på fotbollen (Sverige - Danmark) och tagit det lugnt. I natt bär det av för oss till Mallorca. Homer och bitchen till Mallis. Det ska bli så himla skönt att komma bort från allt.
Sist jag var på Arlanda var det du och mamma som lämnade mig. Tillsammans. Det var i somras. Imorgon kommer inte du vara där. Sophies mamma är snäll och skjutsar ut oss i natt. Men när vi landar i Sverige igen kommer du inte vara där heller. Det var du sist. Jag saknar dig så att det gör ont älskade pappa. Kan du, snälla, komma tillbaka till oss?

Vi hörs om en vecka pappa. Då ska du få se bilder från studenten också. Och resan självklart.
Titta till mamma och Johan medan jag är borta. Lova det. Lova?

God natt älskade pappa. Jag lovar att vara försiktig när jag är borta. Som jag brukar lova.

Jag älskar dig mest av allt i hela världen - varje dag.



... att bara få komma bort. Från allt. Bara för en vecka. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får det underbart twin!

2009-06-06 @ 23:38:06
Postat av: Viola

Ha det underbart lisa!!! <3<3<3<3<3<3

2009-06-07 @ 18:00:35
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lisa, världens roligste lisa! Som sagt det är dags att träffas. Shit vilken blogg du har!! Du lyckas få mig skratta och gråta i samma mening, det är skrivar konst på hög nivå min vän! Fattar att du blev klassens elev :D Ha det bäst på mallis! Vi ses när du kommer hem <3<3

2009-06-07 @ 18:43:13
Postat av: Anonym

ni är starka, forsätt! han är med er i varenda steg! ni förtjänar och ha kul, kul å erat sätt, kul för honom! :) tror på er, till 110!

2009-06-09 @ 14:05:39
Postat av: Michelle

Vart enda ord du skriver rör mig till tårar.



Du är helt fantastiskt stark. Jag beundrar dig. Mycket.



/en gammal vän

2009-06-10 @ 13:17:53
Postat av: L

johanna: Tack fina du! vi behöver ses, jag behöver dina krafter och din glädje. Snart måste vi ses!

2009-06-15 @ 08:56:03
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: L

anonym: tack snälla.

2009-06-15 @ 08:56:35
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: lisa

tack för fint utvalda ord michelle. det värmer. och stärker.

tack

2009-06-15 @ 08:57:19
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0